elinugrell

MILEY CYRUS, I LOVE YOU <3

Kategori: Allmänt

HEY,
Asså jag älskar verkligen miley cyrus,



Miley Ray Cyrus.



du är exakt allt för mig,

ord kan inte berskriva tillräckligt hur jag känner för dig,

du är en ängel utan vingar.

du är den vackraste personen på jorden. 

utan dig är jag inget . 

jag behöver dig i mitt liv.

du har gjort så mycket för mig, 

du har fått mig att inse att alla är perfekta på deras eget sätt.

och att man inte ska ändra sig för andra personer. 

dina låtar är så inspirerad, speciellt Liberty Walk

"lev inte i en lögn, dethär är ditt enda liv"

älskar den meningen, den är så sann.

du har fått mig på fall, du äger hela mig, 

du äger mitt hjärta och min själ. 

ingen eller inget kan ändra på hur jag känner för dig,

och vad som än händer, 

eller vad du än gör så kommer jag alltid att älska dig av hela mitt hjärta.

och jag kommer alltid att stötta dig,

i vart enda val du gör så kommer jag att finnas här, 

även om du inte vet vem jag är. 

så finns jag allitd här för dig min ängel. 

jag har gillat dig sen Hannah Montana började, 

fast för 1 år sen, började jag inse att du var mycket speciell,

du vågade gå din egen väg och leva din dröm, 

jag ser upp till dig. du är min inspirtion, 

både 'personligt' och i karriären. 

du är i min förebild,

jag skulle göra vad som helst för att få känna dig på riktigt.

och inte bara genom allt skvaller och rykten.

jag vill känna dig som du är, 

för du är en sån bra människa och idol. 

jag älskar att kolla på bilder med dig, 

jag kan sitta i dagar och bara beundra dig, 

och lyssna på dina underbara låtar. 

och du är så talangfull. 3 album + hannah montana album.. 

och har varit med i massa filmer, 

du har även gjort photoshoots som är fantastiska.

hela du är fantastisk. 

det finns ingen som är som du

du är dig själv, i alla lägen och du vågar visa vem du är

du gömmer dig inte och du skryter inte bara för att du är känd

jag beundrar dig, du är för underbar!




______


Miley Cyrus, You own my heart.

You taught me that i never can be tamed

you maked me stay

When i look at you my life feels like a party in the U.S.A. 

my life is a climb, and you taught me how to climb it, i'm hovering when i see you. you are everything. when i though i lost you, i heard i voice in my head saying, don't walk away. don't say goodbye. cause yeah. i'm obsessed with you. and someday i will meet you!

i promise ♥

RADIATE LOVE ! ~

Jag älskar dig Miley, ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här: