elinugrell

~ min förebild.

Kategori: Allmänt

~ Elin Mann är min förebild. 
hon är bäst i världen , och hon var en riktigt duktigt crossförare. 
och det är sjukt tråkigt att hon har slutat. 
hon är min förebild för att hon var så bra på cross och att hon är så 
vacker, underbar & helt amazing. och hon är faktist rikitgt dukitg på att träna andra,
alla läger jag vart på så tycker jag att hon har vart bäst. 
hon värkar alltid vara så glad & hon var bäst på banan. 
KUUUUUUUUUUUUNG ASSÅ. 
nu har hon flyttat till holland med sin kille.
så har inte träffat henne på sjukt längeeeee.
men  kommer bli awesome ifall jag gör det snart igen , 
inte för jag tror det. men kommer alltid stötta hon till 100 % 
& hon är så underbar , helt jävla bäääääst. 
i really miss her. 
jag älskar dig elin. 
i will always support you.
DU ÄR BÄST, GLÖM INTE DET. 

Kommentarer

  • HEJ ! säger:

    ELIN MANN I MITT <3
    SVERIGES STÖRSTA ELIN MANN FAN DE ÄR VI !

    2012-07-23 | 20:32:39
  • Anonym säger:

    JA ERKÄNN ELLAAAAA. HON ÄR BÄSSSSSST <3

    2012-07-23 | 21:27:49
  • Anonym säger:

    JA ERKÄNN ELLAAAAA. HON ÄR BÄSSSSSST <3

    2012-07-23 | 21:27:51
  • Elin Mann säger:

    haha ni e underbara!!! kramis elin <3

    2012-09-14 | 15:13:30

Kommentera inlägget här: