elinugrell

when i look at you '

Kategori: Allmänt

tjenaaaa. 
i dag har jag varit med alice hela dagen, vi sov till typ halv 2 . 
och sen gick vi upp och åt osv. 
sen gick vi ut och tvätta min cross, och sen såg vi på film & 
sen gick vi ut igen ,och cykla och tvätta min hjäm & nackskydd. 
sen åt vi middag, och då åt vi, färsk potatis och köttbullar, och mamma & dom andra åt lax ist för köttbullar, :D 
sen gjorde vi inte ngn speciellt direkt, men n'är klockan va 9 typ så gjorde vi freterade pomfritt. as gött ! 
nu grejar hon med min telefon & jag med datan, 
I MORGON BLIR DET ATT ÅKA TILL EDA FÖR TJEJLÄGER.
hur jävla awesome som helst, men jag venne . 
kanske inte kan blogga då men , gör det när jag kommer hem isf. 
 
pussssssssssssssssssssssssssss. <3
blir ganska mkt bilder,för har tråkigt... yeeeep
 
¨'
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: