elinugrell

hey, i heard you were a wild one .. <3

Kategori: Allmänt

heysan,
hela denna veckan har jag varit sjuk,
jätte kul eller inte..
men mår bättre nu som tur är!
i morgon händer det inte så mycket tror jag ,
jag ska iaf baka osv, kul !
ska ha kalas på söndag för fyller år på måndag,
men det ska bara va med släkten osv.
på måndag blir det  skolan,
och sen mys hemma & va med ngn kompis tror jag,
men vem vet jag inte än :)
jag gör inte så mycket just nu mer än att lyssna på musik ,
och sitter på dayviews & facebook !
annars har jag bara haft tråkigt hela veckan ,
fick as ont i huvudet förra fredag & har fortfarande ont i huvudet,
så mamma ringde till sjukhuset & om de inte är bättre efter helgen,
så ska jag till doktorn .-.- ..
men ah , dom ksk kan hjälpa meeeeeeeeeeej :D
PUSSSHEEEY,LOOOVE YOU GUYS, här kommer lite bilder på mej,jao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: