elinugrell

min sötaste alice <3

Kategori: Allmänt

hejsan c:

ja som sakt, jag va inte i skolan i dag för jag har jätte ont i min hals,
men har det fortarande , & alice hade oxå ont i halsen så hon stannade hemma.
sen ringde hon mig & fråga vad jag gjorde , & jag inget.
hon går det vara ? jag fråga mamma om det gick & det gick fast fick inte gå ut bara ..
så vi gjorde en musikvideo som kommer upp i morgon :)
så den tycker jag ni ska checka !
kommer bli lite fail för det va ganska svårt att få allt perfekt för ah
min kamra hade inget batteri & jag hitta den inte..
så fick använda min iphone 4 s till att filma:P
men aaaaaaaaaaah :D
Men nu ska alice sova hos mig,
och vi äter chips & grejar med video grejen,
vi äter kakor oxå c:
jag kanske ska till MC mässan på söndag ! :D
Kommer bli awesome iaf!
C YYAA , LOVEE YAA GUYS..


GO AND CHECK IT OUT !

Kommentarer

  • Elina säger:

    Har du slutat vara med Madde lika mycket nu? Känns som att det var ni två ett tag...? :/

    2012-01-28 | 12:45:11
    Bloggadress: http://elinaedsberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här: