elinugrell

i maybe forgive but never forgot.

Kategori: Allmänt

hey !
i dag har jag haft .. Engelska,Matte , Spanska 2 tim.-.- .. & slöjd.
sen gick jag hem till alice i 30 minuter, sen hämta mamma mig,
så åkte  jag hem & åt & så ..
sen kom alice till mig , så vi åt bullar & chockladbollar ,
det va feeeeeeettt göööt ! :*
i helgen ska jag FÄRGA mitt fina fina hår.. euw fula*
eller mx arenan.. vi får la seee.
men ska iaf vara med världens bästa alice i morgon !
kommer bli lika awesome som alltid,
men vi ska göra een saaaak till er som läser våra bloggar,
så vi inte bara sitter & skriver hela dagarna ^^:D
så ni kommer typ få en blogg video 2-3gånger i veckan eller ngt.
om vi orkar.. & en annan video en gång i månaden !
sååå c YAAAAA !
LOVE U GUYS , tack för ni läser min blogg sötnosar §


Kommentarer


Kommentera inlägget här: