elinugrell

FRÅGESTUNDENS SVAR

Kategori: Allmänt

1. Vad heter du ?

Jag heter Elin Ugrell

2, Hur gammal är du ?

13, fyller 14 i mars :)

3. Vart Bor du ?

Mellerud :)

4. vill du kanske träffa mig ?

Jarrå :)

5. när ska vi träffas?

jaddu , ngn dag (a'

6, Vad är godast ? redbull/rockstar?
REDBULL OFC !

7. är du rik ?
haha jag är inte, men min pappa är la ganska rik .. men ändå inte^^

8. är dina föräldrar tillsammans ?

ja :)

9. hur många syskon har du ?

ett.. :)

10.vad tycker du om mig ?
du är en helt underbar & söt tjej :)

11.vad är ditt fevorit program ?
hah, jag kollar typ aldrig på tv. men
wizards of waverly place :) 

12. är du en belieber ?
nej , men gillar typ 2 låtar :D

13. hur länge har du varit det?
är inte :D

14. varför så jävla söt? <3
haha , ask my parents <3

15, vart bor du ?
mellerud

16. kan du sprida min blogg ?
jaa visst ,
http://maliiinrosberg.blogg.se/

17. har du percing i tungan ?
nope :D

18. vill du träffa mig ?(a)

ja det vill jag (A)

19. får jag följa med dig till spanien ? ;*

sure ;**

20 .tycker du jag ska haa frågestund på min blogg? :*

ahh :D

21. är du rasist ?
nej , bryr mig inte.
22. donken / etage grillen ?
donken !

23. vilket är bäst av singel / va tsm med ngn?

om det är serriöst förhållande så ttsm.
om inte singel :)

24. vem är den snällaste personen du känner?
hm.. det va svårt , finns otroligt många men ,
Micaela Hektor !
http://micaelaahektor.blogg.se/

C YAAA ;* <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: