elinugrell

Cause my heart stops without you..

Kategori: Allmänt

hejsan,
www.maliiinrosberg.blogg.se
ville att jag skulle skriva om ngt så det gör jag ! :D
GE MIG SOMMAR FÖR FAN ! :)
i morgon ska jag kanske åka & köra lite cross i trollhättan ,
awesome ju c:
jag ska kanske åka till spanien i en vecka i februari / mars ,tror jag det va
& i en månad till våren :D fan vad chill :D
kommer sola oxå , göttmos ! :D
detta är bara ett random inlägg men iaf,
tycker att alla ska ta åh kommentera min dayviews.
www.dayviews.com/PP4RON3T ! :)
ni kan väl skicka in lite frågor helt random .. :D
fråga vad som helst så svarar jag i bloggen i morgon :D
KOM IGEN , FRÅGA PÅ NUU :)
puss på alla dom som gör det :*
älskar er alla !
YOU GUYS ROCK MY WORLD !
PEACE OUT , ELIN OUT !

Kommentarer

  • malinrosberg säger:

    Tacktack för att du blogga ;*

    Tänker du sticka till Spanien utan mig?

    Hur vågar du? ;(

    <333

    2012-01-20 | 23:35:12
    Bloggadress: http://maliiinrosberg.blogg.se/
  • amandaa. säger:

    kan it vi två träffas under sommarlovet ? (a)

    vi måste börja snacka mer , lova ?

    e du oskuld ? ;)

    2012-01-21 | 12:42:12
    Bloggadress: http://amandaawestbergg.devote.se

Kommentera inlägget här: