elinugrell

sorry for bad update ! <3

Kategori: Allmänt

hejsan c:
sorry för dålig update!
ah får la berätta lite om min vecka ist,
ah i måndags va jag i tråkiga skola ,
sen efter åt jag & alice pizza, elr ah nachotalrik ( stav)
och sen gick jag på en teatergrupp typ , vill vara med i en teater,
för vill bli skådespelare c: !
sen tisdag hände det inte så mkt , var först med madde,
sen ringde vi Wiktor & sen gick vi till Hemköp och köpte chips c:
sen chilla vi bara & snacka om allt möjligt,
och i dag , gick jag hem från skolan med Edona & Karolina ,
sen var jag med Madde, Alice & Karro c:
vi gick hem till karro & baka lite , sen så vid 17:40 gick jag ,
alice & madde hem för vi tyckte vi hade så tråkigt & karro orkade inte gå med ut.
men jag mådde inte bra, så  jag gick hem ,& alice & madde hem till madde,
& det visade sig att man hade FEBER -.- ! euw. så ingen skola för mig i morgon.
tråkigt, men går på fredag , för pallar inte sitta hemma denna fredagen oxå !
så jag aah går t skolan ändå c:
Jag kanske gör ett inlägg senare eller i morgon ,
förlååååt för baddd update ! s
men nu ska jag fortsätta kolla på Disney Channel & myssa & försöka sova..
är så här #FOREVERALONE , men ah klockan är ju halv 11 på kvällen så inte konstigt,
+ att det är skola i morgon, skolan suger ssoom ffffaaaan ! c:
måste man gå i fkn jävla tråkig skola ?
soooo FKN tråkigt, Jao !
LOVE YA  GUYS,
C YAA LATER !
KIZZ AND HUGZZZ  ! :*


Kommentarer


Kommentera inlägget här: