elinugrell

now it's too late for you and your white horse.

Kategori: Allmänt

Hejsan, har bara lust att skriva av mina känslor just nu , så sorry.. men ah ..
KILLEN.
Asså , du killen du betyder mer än allt för mig, du lämna mig helt ensam här,
jag saknar dig mer än allt, du vet hur jag känner , men i måndags bestämde vi att,
vi skulle vara vänner & se vad som händer, så känns mycket bättre men jag saknar dig iaf,
vårat förhållande var sämst typ , men det betyyde allt för mig,
du är den jag alltid har gillat till & meed på dagis!
hahah sött asså !
men ah ..
REST IN PEACE GAMMEL MORMOR, KOMMER SAKNA DIG!
okej , jag har inte träffat dig så mkt nu när jag blivit äldre,
men har åkt & hälsat på dig iaf, kommer sakna dig.
VÄNNER.
jag har världens underbaraste vänner ,
det vill jag att ni ska veta..
ni betyder mest av allt, precis alla!
kanske inte lika bra vän med alla, men ni är mitt liv just nu.
bråkar med typ en nu , men du tjejen, du betyder mest av allt,
försöker glömma dig , men går inte . men vet att jag inte ville vara vän med dig,
för klarar inte av vissa saker du gör, but i'm ssssooooo sooorryy..
men jag älskar er alla , pusss på er..
HÅRFÄRG,
yeeyy , min hårfärg kommer i morgon ,
så ska färga denna fredagen ! wie , so happy.
kommer färga mitt hår svart & blåa slingor i luggen & lite ah.. :D
SNÄLLA, KALLA MIG INTE EMO! men tkr det är snygg bara, right?
kommer bli awesome !
MITTLIV.
ahokej , mitt liv är piss som alla redan vet ,
försöker att bli glad & att allt ska vara perfekt,
men det kommer det nog aldrig bli,
men man får ju alltid hoppas,
i'll TRY !
SAANNING,
JAG HAR ALDRIG NÅGONSIN RÖKT !
jag har smakat på alkohol, omg lixxom ;ooo :D
hm.. jag är kär, jag älskar coca cola,
motocross levde jag för, försöker men kör aldrig ,
vill börja igen. & det ska jag allt ! :D
ehmm.. jag tkr jag är tjock.
och varje gång jag bestämmer mig för att börja träna , så
springer jag en gång ,sen slutar jag , lixom hahah:D
PALLAR INTE!
men ah , ska nog börja träna när jag blir frisk . varit förkyld as länge </3
TRÄNING,
jag tränar cross 2-3 gånger i veckan på sommaren,
& tävlar 1-2 gånger ..
på vitern typ 1 gång i veckan ,
& resten  fysträning , men orkar aldrig fyst trääna så man kan inte säga att jag gör det men ah.
FRÅGORJAGSTÄLLERTILLMIGSJÄLV,FOREVERALONE.
1. redbull / monster?
- REDBULL OFC !
2. Gillar du fisk?
- Nej, men mitt sjärntecken är fisk !
3. tkr du att du själv är snygg?
-Nej aldrig.
4. gillar du fortfarande Miley Cyrus?
- Ja , men jag stör mig som fan ,
det är typ as många i min skola som tkr det
är konstigt att gilla henne ?!
bara för hon va skådespelare till
HANNAH MONTANA.
jag menar alltså, VÄX UPP FÖR FAN,
hon är inte HANNAH IN THE REAL LIFE.
she is MILEY CYRUS !
så ah.. hennes cover är ju bäst .
You're gonna make me lonesome when you go.
5.Gillar du Demi Lovato,
- Hon är jätte fin & vacker.
gillar bara en låt med henne & det är Skycraper :)
6. GILLAR DU TWILIGT ?
- NEJ , JAG ÄLSKAR TWILIGT ! :D
SÅ JÄVLA BÄÄÄÄST !
7.favorit film ?
- Oj har många ,
The Last Song, Twilight,The Runaways,
Panic Room,Friends With Benefits,Uptown Girls,Welcome To Rileys. osv...
8. favorit skådespelare?
- Dakota Fanning & Kristen Stewart & Miley Cyrus & Selena Gomez.
9.din allrabästavän ?
- ALICE HASSEL !
10. bästa vänner?
Madde,Wilma,Connie,Alva <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: