elinugrell

Party in the USA !

Kategori: Allmänt

hey guys!
ja, i helgen var jag på ett läger i Säffle!
första dagen var det awesome första passet,
sen börja det regna, men bara lite så de va inte så farligt,
andra dagen.. fyfan va lerigt osv. men de gick grymt bra.
förutom sista varvet va as trött & de va kallt som en jude ;(
ah, men i helgen ska jag till Trollhättan & köra .
det är Loppis där också på cross grejor.:D
sååå KOOOOOOM !
hahaa, nu sitter jag & lyssnar på världens bästa MILEY CYRUS.
she's my inspiration <3
i love her no matter what.
just so u guys know.
SKA STATSA ALLT FÖR CROSSEN I ÅR !
så förlåt om jag lovat er & träffas eller så
och jag inte kan typ en tisdag,torsdag eller lördag / söndag,
nu har jag grymt tråkigt oxå, as ont i huvudet så orkar inte göra ngt heller men..
ah.. se yaaa gyus!
#BELIEVEINYOURSELF #FOLLOWYOURDREAMS.
PEACE!
CHECK OUT MATTYBRAPS ON YOUTUBE.COM <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här: