elinugrell

I love the way you lie '

Kategori: Allmänt

Hejsan ,
Nu ligger jag i min säng & ska snart sova . I dag har jag kört cross ;) det gick ganska bra , va ganska trött i dag så körde 10 SEK saktare än vad jag gjorde förra året. Men sista passet så ökade jag lite & typ när de är 2 varv kvar så får jag kast i ett hopp, så har 2 lårkakor, på båda benen, skrapsår & blå märker på armbågen, armen & axeln (y' har skyddsjacka .. Men blev nog en ganska hård smäll, men jag mår bra .. Men funderar på att sluta i cross iaf sluta tävla & typ träna hela året , för alla tävlingar jag har kört i år har jag ramlat i båda heaten & skadat mig & jag pallar Inte mer ;/ .. Så Venne .. ^^
Jag älskar verkligen sporten, men börjar bli tråkigt när det går dåligt hela tiden& så.. Men tack för allt ni gör för mig ,
Believe in yourself and follow your dreams and Never give up' <33

Kommentarer

  • - säger:

    Inte för att vara elak men jag tycker inte att du ska sluta köra cross ;D Du kör as bra ! ;) Och jag vet de för att jag kör på samma bana som du :D

    2012-04-28 | 19:14:25
  • - säger:

    Och även om de går dåligt så ska man aldrig ge upp !;D Och som jag brukar äga Don't stand for it ! Fight for it ! ;) Tjejen :)

    2012-04-28 | 19:18:59
  • - säger:

    Dalskogs bana alltså ;D

    2012-04-28 | 21:57:50

Kommentera inlägget här: